Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Όταν τα Λόγια Εκφράζουν Συναισθήματα...

Λέμε ότι είμαστε "μοναδικοί"... και είμαστε.
Όποιος περάσει από εδώ και χει την στοιχειώδη ανθρωπιά πέραν του επαγγελματισμού να αντιληφθεί το ότι τούτη εδώ η πόλη ζει, κινείτε και αναπνέει ΑΕΛ, μένει για πάντα χαραγμένη μέσα στην ψυχή του.
Πολλοί παίχτες πέρασαν από την ομάδα τα τελευταία χρόνια, όλοι τους είχαν να πουν μια καλή κουβέντα για την πόλη και τους φιλάθλους της ομάδας.

Υπήρξαν και εξαιρέσεις ανθρώπων που φόρεσαν ακόμη και το περιβραχιόνιο του αρχηγού αλλά δεν....
Τι να πει κανείς για τον Ααράμπ? Τι να πει και τι να μολογήσει...
Τα λέει όλα εκείνος σε ανάρτηση του στο facebook. :

"Λάρισα, μαλάκα, Λάρισα..κάθε μέρα στην κεφαλιά μου..και καρδιά μου..δεν μπορώ να το πάρω εγώ από σώμα μου..είναι μέσα από μενα..το κόσμο..το φαγητό..σ΄αγαπάω Ελλάδα..και ΑΕΛΑΡΑ!!"

Τα δικά μου λόγια περισσεύουν ...



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: