Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Σακης Τσιώλης (Τα Ζουμερά).

Πριν από λίγο στο ραδιώφονο best fm 93.9 και στην εκπομπή του Ντίνου Εξαρχάκη μίλησε ο Σάκης Τσιώλης, σας μεταφέρουμε άμεσα τα πιο ζουμερά, και πιο ενδεικτικά κομμάτια της συνομιλίας του προπονητή πλέον του σκουληκιάρη με τον Ντίνο.


*Ήθελα περίμενα και ενδεχομένως να γινόταν πρόταση το καλοκαίρι.
*Προσδοκούσα να μου γίνει πρόταση.
*Έχω Φιλική σχέση με τον αδελφό του Πηλαδάκη και έγινε κουβέντα φιλολογικού περιεχομένου.
*Έφτιαχνε μέσα μου και έλεγα η επιστροφή μου θα γίνει.
*Σ' όλο το κόσμο μεγάλη επιθυμία να ρθω στην ΑΕΛ αλλά  επίσημη και πρώτη πρόταση από σκουληκιάρη πριν ενάμιση μήνα.
*Παρ' όλο που θα πρεπε να μαι χαρούμενος που είμαι στον σκουληκιάρη έχω ανάμεικτα συναισθήματα που ίσως έχασα μια ευκαιρία να δουλέψω στην ΑΕΛ και το μυαλό μου είναι συνέχεια σε αυτό.
*Είχα την αίσθηση ότι θα γίνει επίσημη πρόταση από την ΑΕΛ χωρίς να χω κουβεντιάσει τίποτα επίσημο
*Να μη βιάζονται να βγάλουν συμπεράσματα οι φίλαθλοι θα τα πούμε το καλοκαίρι και να ξέρετε ότι σε όλες τις ομάδες είχα όρο που σε οποιαδήποτε στιγμή γινόταν πρόταση από την ΑΕΛ θα έσπαγε το συμβόλαιο επιστρέφοντας τα χρήματα πίσω. (δεν θέλησε να μιλήσει για το αν ισχύει και στον σκουληκιάρη αυτό για ευνόητους λόγους όπως είπε).

Τα συμπεράσματα δικά σας. Εμείς τα χουμε γράψει πολλές μέρες πριν... 



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: