Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Ξημέρωσε Μια Νέα Μέρα..

Δυστυχώς μέχρι της 4:15 που έκανα την τελευταία ανανέωση στον υπολογιστή δεν είχε βγει η απόφαση. Ξυπνώντας λοιπόν πριν από λίγο, και μιλώντας με φίλους στο κινητό, το οποίο είχε καμιά 10αρια αναπάντητες, το άκουσμα της χαρμόσυνης είδησης μου έφτιαξε το κέφι, μου πήρε τον πονοκέφαλο, και και και....
Βέβαια έριξα και μια κλεφτή ματιά στα sites πριν γράψω αλλά η χαρά, και προπάντων η ικανοποίηση που νοιώθω τώρα δεν περιγράφεται, και δύσκολα γίνεται κείμενο
Καλημέρα ΑΕΛΑΡΕΣ μας Ξημέρωσε Μια Όμορφη Μέρα!!!!



Share

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

larisa87:

κουρσαρε τι εγινε σωθηκαμε και εμεινες με το δηλητηριο στο στομα(πενα) κατα του ΠΗΛΑ;

vissini coursaros είπε...

Τα σχόλια που έχεις γράψει για μένα στο δικό μου blog που σε φιλοξενεί, είναι περισσότερα από όσα έχω γράψει εγώ για τα λάθη το μεγαλομετόχου...

vissini coursaros είπε...

.... και που τελικά ήταν αλήθεια...