Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Νταμπίζας

Μόλις επέστρεψα από επεγγελματικό ταξίδι και είχα σκοπό να μη γράψω πήγα να κάνω μια γύρα στα sites να δω τι έπαιξε σήμερα για την ομάδα και ανοίγοντας το olavissini.gr και συγκεκριμένα εδώ,: http://www.olavissini.gr/?p=5505
Νταμπίζα θα σου πηδήξουμε το ταμ τι ρι ρι... υποψία αλήθειας να χει αυτό το δημοσίευμα, δε θα ξέρεις από που θα σού ρθει. Γαυρομουνόπανο, λεκέ της ΑΕΛ πόσα σέντερ μπακ έδιωξες όλα αυτά τα χρόνια για να σαι συ ο βασικός ρε αρχίδι? Μήπως ξεχνάμε αυτά που κανες στη Κρήτη και στο Ιμπέριαλ ?? Νομίζεις ξεχνάμε την επιθεσή σου
σε οπαδό έξω από το ξενοδοχείο? τι πιστεύεις? Πως είμαστε κωλοπετινίτσα?? Θα δεις  τι ετσί κωλοπετινίτσα....

Α και παρεμπιπτόντως λύσε μας πρώτα μια απορία τι εννοούσες όταν έγραφες αυτά την 25-6-10 στο δικό σου site??:


Tη μέχρι τώρα παρουσία μου στις ομάδες που κατά περιόδους αγωνίστηκα, δεν υπήρξε φορά που η υπόθεση παραμονής μου ή όχι σε αυτές να έγινε σίριαλ.
Στην προκειμένη περίπτωση τράβηξε περισσότερο απ' όσο έπρεπε, αν και το οικονομικό μέρος της συμφωνίας είχε ολοκληρωθεί εδώ και καιρό. Τα όποια εμπόδια προέκυψαν δεν ήταν οικονομικής φύσης. Δεν θέλω να ειπωθεί πως είμαι υπεράνω χρημάτων, ότι παίζω για τη φανέλα και άλλα πολλά που θα ηχήσουν όμορφα στ' αυτιά των φίλων της ομάδας, όμως το οικονομικό τα τελευταία χρόνια, δεν είναι πρωταρχικό κριτήριο για την όποια απόφασή μου.
Τους λόγους, λοιπόν, για τους οποίους η υπόθεση παραμονής μου στην ΑΕΛ τράβηξε περισσότερο, τους γνωρίζουμε μόνο εγώ και ο πρόεδρος. Κι έτσι θα μείνει. Κλείνοντας - και με αφορμή τη συνέχεια της παρουσίας μου στην ομάδα - θέλω να πω ότι το νέο συμβόλαιο δεν ήρθε για μένα τιμήν ένεκεν, ούτε. συνταξιοδοτικά, αλλά κερδήθηκε αξιοκρατικά, μέσα στο γήπεδο, χωρίς δεκανίκια, χωρίς μπροστινούς, πισινούς και φιλαράκια. Τιμή και παράσημο, λοιπόν, για εμένα στα 38 μου χρόνια η συνέχεια της παρουσίας μου σε μια ομάδα όπως η ΑΕΛ.

Και για τους οπαδούς του νικολάκη του δεινόσαυρου για να μη μας πουν ότι τα βγάζουμε από το μυαλό μας εδώ.... 





Share

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποσες φορες σε εχουν κουρσεψει τον πατο?

Ανώνυμος είπε...

Sygnwmh mporei na mai k ligo -h poly- xazos alla mporeis na m peis pws mporei na syndeontai to keimeno s me auto t ntampiza?? Dld ennoeis oti menei gia na poulaei paixtes mas se alles omades...???(giati auto einai to mono logiko(???) symperasma p mporesa na vgalw...)

Ανώνυμος είπε...

πραγματικά και εγώ δεν μπορώ να καταλάβω σε τι συμπέρασμα οδηγεί αυτό το κείμενό σου κουρσάρε.σε πολλά από τα σχολιά σου συμφωνώ αλλά σε αυτό δεν μπορώ να σε ακολουθήσω.ίσως φταίει και η κούραση απο το επαγγελματικό σου ταξίδι.αν γινόσουν λίγο πιο σαφής μπορεί και να εξαγόταν κάποιο λογικό συμπέρασμα.

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΑΜΠΙΖΑ ΠΡΟΞΕΝΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΙΚΤΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΥΣΤΟΓΒΡΟ? ΑΛΗΘΕΥΕΙ???

Ανώνυμος είπε...

fang1
κουρσαρε υπαρχουν μυαλα που δεν σε καταλαβαινουν με τα λεγομενα σου αλλα ευτυχως δεν εχω τα δικα τους και συμπεραινω τι εννοεις οσον αφορα τον νταμπιζα..και φυσικα μπορει να βρεθηκαν στην αθηνα και οι τρεις τους αρα μηπως ο κυριος νταμπι προξενευει και με την καλυψη του προεδρου την πωληση του ρομεου..μακαρι οχι και μακαρι οχι αλλιως θα γελαμε ολη μερα μα ολη μερα..

vissinicoursaros είπε...

Μιας και κάποιοι δε το κατάλαβαν θα το εξηγήσω σε άλλο post που θα αναρτήσω σήμερα- αύριο σχετικό. Πάντως για να ξέρουν οι πιο νέοι μιας και θεωρώ πως οι παλιοί γνωρίζουν τα "στησήματα" γενικής φύσεως δεν γίνονται από 12 -15 άτομα.. Δυό τρεις είναι αρκετοί...
Το ξεπούλημα όμως της ομάδας όπως αυτό φαίνεται πως πάει να γίνει δε θα περάσει έτσι..