Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Καβακάς "Δεν Ήμουν Ευχαριστημένος Στην ΑΕΛ


Μετά το φιλικό παιχνίδι του Σαββάτου (22/10) με τον Ρούβα ο Τίμος Καβακάς έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής του Πλατανιά Χανίων πλέον. Αρχικά, λοιπόν, αναφέρθηκε στην περσινή αποχώρησή του: «Θέλω να ξεκαθαρίσω καταρχήν ότι από τον Πλατανιά δεν είχα φύγει επειδή δεν ήμουν ευχαριστημένος. Το είχα πει εξαρχής. Είχα πάρει την απόφαση να φύγω και να πάω στη Λάρισα για να κάνω το επόμενο βήμα της καριέρας μου».

Σχετικά με την παρουσία του στην Λάρισα, ο Καβακάς είπε: «Όταν πηγαίνεις κάπου που δεν γνωρίζεις πρόσωπα και καταστάσεις, πηγαίνεις έχοντας στο μυαλό σου πάντα το καλύτερο. Τα πράγματα θα έλεγα ότι από πλευράς δουλειάς, εξελίχθηκαν πάρα πολύ καλά για μένα. Συνεργάστηκα με έναν άνθρωπο ο οποίος με άφησε να δουλέψω εν λευκώ. Κέρδισα την εμπιστοσύνη του. Από εκεί και πέρα όμως δεν ήμουν εγώ καλά… Δεν ήμουν εγώ ευχαριστημένος με το νέο μου περιβάλλον. Έγινε μία πρόταση από την ομάδα μου, τον Πλατανιά, και την αποδέχτηκα. Συζήτησα με τον πρόεδρο και έφυγα. Η επικοινωνία με αυτούς τους ανθρώπους υπήρχε όσο καιρό βρισκόμουν στη Λάρισα. Εννοείται ότι είμαι ευχαριστημένος που είμαι και πάλι εδώ και γι’ αυτό άλλωστε γύρισα στην ομάδα».

Πηγή : onsports.gr

Σχόλιο δικό μου?? Κρίμα, αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα.. θα παίζουμε και στην ίδια κατηγορία... Δε Ξεχνώ...



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βασικα ρε κουρσαρε δεν ειναι περιεργο που εφυγε ο ανθρωπος απο μια ομαδα που παει για ανοδο για μια που απλα θα παλεψει να μεινει στη Β...? Γιατι να μου πεις οτι πηγε σε "ανταγωνιστρια" να σου πω νταξυ αλλα τωρα λογικα κατι θα γινε και θα ξενερωσε ο ανθρωπος (τουλαχιστον αυτο καταλαβαινω εγω με το οποιο μυαλο εχω...)

Ανώνυμος είπε...

ασε ρε Καβακα. ηθελες σλ και τιποτε αλλο