Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Άσσο Ημίχρονο Διπλό Τελικό!!

Για μια ακόμη φορά η εθνική ομάδα του Σοφοκλέα μας έκανε περήφανους, βεβαίως, βεβαίως!
Τι θέλετε εσείς Λαρισαίοι, Σερραίοι, και λοιποί υγιώς σκεπτόμενοι φίλαθλοι??? Εξυγίανση? Ισονομία?? Δικαιοσύνη?? Χα!  Ας γελάσω!!
Εδώ πάμε Euro το πήρατε χαμπάρι, με μαλακίες θα ασχολούμαστε?? τσ τσ τσ...

Αχάριστοι που είναι οι φίλαθλοι της μολδοβλαχίας! , με τίποτα δεν πρόκειται να ευχαριστηθούν!! Εδώ εγώ ο Μέγας πρόεδρος της ομοσπονδίας, κατάφερε τόσα που  κάνουν τον προκάτοχο μου, (τον γνωστό και μη εξαιρετέο Βασίλειο τον 1ου επίσημο παραγκάρχη, βεβαίως βεβαίως), να δείχνει αγγελούδι μπροστά μου, και να φέρνω τις προκρίσεις την μία πίσω από την άλλη, (εγώ συνήθως κάθομαι μπροστά από συνήθειο,και οι υπόλοιποι έρχονται από πίσω, έτσι και οι προκρίσεις ένα πράμα), και σεις μου θέλετε εξυγίανση και μαλακίες?
Μια χαρά είναι οι επιτροπές των συνταξιούχων που έχω διορίσει, εσείς θα μου πείτε τώρα?
Τα αποτελέσματα της ομάδας μου, είναι ο αδιάψευστος μάρτυράς μου. Και μάρτυρας με αρχίδια, όχι σαν τον κοντό που βάζει τα κλάματα ακόμη και στην τηλεόραση!
Τέλος, έκλασε η νύφη σχόλασε ο γάμος, ή για να την πάρετε γραμμή, πέρασε η εθνική και όλα τα άλλα να παν να γαμηθούν. Το δικό μου πρεστίζ μετράει!

Διευκρίνηση !
Η παραπάνω ανάρτηση είναι προϊόν φαντασίας, τυχόν συσχετισμός των αναγνωστών με πρόσωπα και καταστάσεις ο συγγραφέας δεν φέρει καμία ευθύνη.

ΥΓ Ακόμη και το αποτέλεσμα το μαρτυρά!! 1 ημίχρονο 2 τελικό!! Έτσι για να μη ξεχνάμε τις συνήθειες!! 



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είσαι μεγάλη κουφάλα!! Πιασάρικος ο τίτλος δε λέω...

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΕΙΧΑ ΠΑΙΞΕΙ Χ.......!ΑΡΕ α Χ ριστεα!!!