Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Κάντε Του Μήνυση


Επίθεση στον πρόεδρο της ΑΕΛ, Κώστα Πηλαδάκη εξαπέλυσε μέσω δηλώσεων του στον βρετανικό Τύπο ο Κρις Κόουλμαν, ο οποίος τόνισε πως η απόφαση του να φύγει από τη Λάρισα δεν είχε να κάνει με την Ουαλία, αλλά με τη στάση του ισχυρού άνδρα της ΠΑΕ.
«Θα σας πω το εξής. Αν ο πρόεδρος της Λάρισας υλοποιούσε αυτά που είχαμε συμφωνήσει, με απλά λόγια δηλαδή αν ήξερα ότι κάθε μήνα θα παίρνω τα χρήματα που μου αναλογούν, δεν θα έφευγα», είπε χαρακτηριστικά ο Κόουλμαν.

«Στην Ελλάδα, όμως, εργάστηκα για έξι μήνες και πληρώθηκα εξ ολοκλήρου μόνο τον πρώτο, στη συνέχεια δεν πήρα σχεδόν τίποτα», συμπλήρωσε ο Ουαλός τεχνικός και πρόσθεσε: «Δεν μπορούσα όμως να παραπονιέμαι γνωρίζοντας ότι κάποιοι παίκτες μου ήταν απλήρωτοι για 18 μήνες. Κάποια μέλη του τεχνικού τιμ, επίσης, δεν είχαν πληρωθεί για έξι ή οκτώ μήνες. Είχα πει στη διοίκηση της ομάδας ότι δεν ήμουν ευχαριστημένος, πριν τα Χριστούγεννα». Σκληρή, δηλαδή, επίθεση στον Πηλαδάκη και στον τρόπο λειτουργίας από οικονομικής πλευράς της ΠΑΕ ΑΕΛ.
«Δεν ήθελαν να φύγω γιατί πηγαίναμε καλά και ήμασταν 3οι στη βαθμολογία, από την πλευρά μου όμως, αποφεύγω να μπλέκω σε τέτοιες καταστάσεις και γι' αυτό και αποφάσισα να φύγω», ήταν ακόμα μία ατάκα του Κόουλμαν.
«Ειλικρινά, λοιπόν, δεν αποχώρησα από τη Λάρισα λόγω της πιθανής συνεργασίας μου με την Ουαλία, αλλά εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων», επεσήμανε ο άλλοτε προπονητής της Φούλαμ και κατέληξε: «Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα μου ζήτησαν να μείνω για δύο ακόμα παιχνίδια προκειμένου να έχουν περισσότερο χρόνο στη διάθεσή τους για να βρουν τον αντικαταστάτη μου. Εμεινα και πήραμε ισάριθμες νίκες. Οφείλω πάντως να παραδεχθώ ότι παρά τη δυσαρέσκειά μου για τα οικονομικά, οι άνθρωποι εκεί ήταν φανταστικοί και φιλόξενοι και οι παίκτες μου πολύ αξιόλογοι. Το πρόβλημα αφορούσε τη συνεργασία μου με τον πρόεδρο».

Πηγή: sentragoal.gr

Σχόλιο: Θα του κάνετε και αυτουνού μήνυση κύριοι υπάλληλοι ή την έχετε ήδη υποβάλει? Βλέπετε πέρσι είχατε λεφτά και έναν άλλο ξένο προπονητή,  του βουλώσατε με αυτά το στόμα. Αλλά ο Ουαλός έδειξε ότι έχει κάκαλα, κάτι που εσείς μάλλον αγνοείται και τι είναι.




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: