Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

"Εξυπακούεται" Μήπως Αυτό Δεν Αρκεί??


Είναι ή δεν είναι ΙΔΕΑ η ΑΕΛ για εμάς?
Γιατί αν είναι, διαβάζοντας την παρακάτω δήλωση του νέου μας πλέον προπονητή, αντιλαμβάνεται κανείς ότι η δική μας ΙΔΕΑ είναι σε εκ διαμέτρου αντίθετη με την ιδέα που έχει στο μυαλό του ο Μπάντοβιτς και που είναι πάντα στην διάθεση να υπηρετήσει οποιαδήποτε στιγμή.
Μπορεί ο Δερμιτζάκης να έχει δηλώσει στρατιώτης του μπαοκ αλλά και ο νέος μας κόουτς δεν πάει πίσω. Γι αυτό μη παραμυθιάζεστε...
Διαβάστε την δήλωση :

"Μετά από πολυετή παρουσία στον Gay πήρα την απόφαση να αποχωρήσω και να δοκιμάσω να συνεχίσω την προσπάθειά μου σε άλλες ποδοσφαιρικές διαδρομές.
Νιώθω τη βαθιά υποχρέωση να ευχαριστήσω τον κόσμο και όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και για τη δυνατότητα που μου έδωσαν να ζήσω το όνειρό μου, προσπαθώντας να προσφέρω, είτε ως ποδοσφαιριστής, είτε από τις άλλες θέσεις όπου κλήθηκα να υπηρετήσω τον σύλλογο.
Για τον λόγο αυτό η σχέση μου με την ερυθρόλευκη ιδέα θα μείνει ανεξίτηλη και εξυπακούεται ότι οι όποιες δυνάμεις μου θα είναι πάντα στη διάθεση του Gay".


Τα λέει όλα ε? Δε νομίζω πως πρέπει να ειπωθεί κάτι παραπάνω... Τα λέει όλα εκείνος.






Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: