Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Θάρρος, Θράσος, Σιγουριά, Απλά ΑΕΛ

Τι μας λέει πάλι αυτός θα μου πείτε. Σκέφτηκα πολύ πριν γράψω αυτό το κείμενο, μιας και θα πρέπει να το χειριστώ κατάλληλα ώστε να μην εκθέσω το άτομο το οποίο μου μετέφερε τα παρακάτω. Ποιος είναι αυτός? είναι ένας από τους πολλούς εώς τώρα παίχτες της ΑΕΛ. Επιστρέφοντας λοιπόν από το Καρπενήσι, το πρώτο πράγμα που μου έκανε εντύπωση βλέποντας τον, είναι το πόσο "στεγνός" είχε απομείνει μετά την παραμονή τους στο βουνό.

Είναι ένας από τους παίχτες που δε ξέρουμε αν θα είναι βασικός στην ομάδα, και εδώ είναι το ζουμί της υπόθεσης. Μετά λοιπόν από μια κουβέντα περί ανέμων και υδάτων, (για την ΑΕΛ κουβεντιάζαμε μη νομίζεται), του έκανα την εξής ερώτηση. Ακούγεται, μπορεί και να γράφεται ότι η ομάδα ψάχνει να βρει παίχτη στην θέση σου για βασικό!. Η απάντηση του?? Ας είμαι εγώ υγιείς, και θα δεις πως και τον Χ να φέρει, (όπου Χ ανέφερε όνομα και δεν το γράφω για ευνόητους λόγους), εγώ θα πάρω παιχνίδια ως βασικός και μάλιστα αρκετά. Όπα ρε συ του λέω πειράζοντας τον, δηλαδή εσύ ήσουν ο αλάνθαστος στις προπονήσεις  εσύ ήσουν αυτός που δεν είχε παράπονο ο κόουτς, ο, ο, ο,......
Κοίτα μου λέει λάθη κάναμε όλοι, αλλά τέτοια προπόνηση, και τέτοια αξιοκρατία, δεν την έχω ξαναδεί ποτέ, και δεν είναι μόνο το αθλητικό κομμάτι, αλλά και το ψυχολογικό. Γι αυτό και θεωρώ πως θα πάρω παιχνίδια για να αποδείξω πως μπορώ να βοηθήσω πραγματικά την ομάδα, ακόμη και αν έρθει ο Χ.
Φεύγοντας από την παρέα για το σπίτι, ένα χαμόγελο με συντρόφευε σε όλη την διαδρομή, (όπως και τώρα που γράφω αυτές τις αράδες), ένα χαμόγελο και μια απορία. Θάρρος, Θράσος, Σιγουριά απλά ότι χρειάζεσαι για να σαι ΑΕΛ. 



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

SIGOURA ME TON SAITIWTH MILOUSES

vissini coursaros είπε...

Λάθος.. δε μιλούσα με τον Σαιτιώτη.... όταν και αν ο παίχτης δικαιωθεί τότε θα γράψω ποιος είναι...