Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Μία Αμφιβολία Έχω....

Ποια είναι η αμφιβολία μου? από που πηγάζει? δεν ξέρω!
Η αμφιβολία η δική μου είναι πως η ΑΕΛ δεν μπορεί να παίξει football league δεν γίνεται μετά την καταιγίδα των αποκαλύψεων να μην υπάρξει το ουράνιο τόξο της "σωτηρίας".
Όλο αυτό το διάστημα, όπου πολλές φορές έγραψα ότι μάλλον σωθήκαμε, βαθιά μέσα μου δε το πίστευα. Και δε το πίστευα γιατί ο χοντρός με κάτι τους κρατάει απ΄ τα "φρύδια".
Τώρα που ανακοινώθηκαν οι αποφάσεις για τις δύο ομάδες, και που αυτές είναι αρνητικές για εμάς, κάπου μέσα μου έχω την εντύπωση πως τίποτα δεν έχει τελειώσει.
Δε το βασίζω πουθενά, σε καμιά πληροφορία,  απλό ένστικτο, ή ίσως η άρνηση να δεχτώ ότι του χρόνου θα παίζουμε στην Β΄. Κάπου θα βρεθεί ένα αόρατο χέρι και θα μας τοποθετήσει εκεί που πραγματικά ανήκουμε, εκεί που πραγματικά μας αρμόζει.
Μια αμφιβολία μέσα μου με τρώει... την έγραψα.. θα δείξει..



Share

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μαζί σου κι εγώ φίλε το ίδιο συναίσθημα έχω

Ανώνυμος είπε...

pollh vouvamara.eimaste oloi pagwmenoi.to perimename men alla se pososto ths takshs tou 1%.telika ayto to 1% epikratei edw sto ellanta.exasa pasa elpida swthrias aytou tou topou...to oti kati mporei na ginei kai na swthoume,den to nomizw.mallon gia na tous vasanisoume pame,na tous vgei ksyno opws to vgalane kai s emas...