Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

Σαν να Τσουλάει Καλύτερα.

Όχι δεν μπόρεσα δυστυχώς, αν και ήταν προγραμματισμένο, να δω την ΑΕΛΑΡΑ από κοντά σήμερα. Έμεινα και γω όπως χιλιάδες συνοπαδοί κολλημένος στο f5 του πληκτρολογίου, να μαθαίνω τα νέα. Πήρα και ένα φίλο που χε πάει, "γάμησε τα" ήταν οι πρώτες του λέξεις "έχασες" η επόμενη. Ας τσουλάμε καλά και σταθερά, και ας έχασα ανταπάντησα.

Μακάρι το κάθε αγώνας και καλύτεροι να μας συνοδεύσει όλη τη χρονιά.
Πολλά ΜΠΡΑΒΟ σε όσους μπόρεσαν και ήταν εκεί!

ΥΓ: Όσο θυμάμαι το περσινό παιχνίδι του Αλκαζάρ με τα Γιάννενα τόσο περισσότερο αυξάνεται η πεποίθηση μου ότι κάτι φαίνεται να αλλάζει. Μακάρι.

ΥΓ1: Θα ήθελα πρώτο αρχηγό τον Κατσιαρό, είναι ο πιο παλιός, θα θελα τρίτο αρχηγό τον Δημητράκη, και αν έπρεπε να γίνει και ο Νεμπεγλέρας, ας ήταν εκείνος ο τέταρτος τιμής ένεκεν.

ΥΓ2: Τελικά μήπως ο μικρός Καρανίκας αξίζει κάτι περισσότερο?? 



Share

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

φιλε κουρσαρε επειδη κι εγω πιστευω πολυ στον καρανικα νομιζω οτι οντως αξιζει πολλα περισσοτερα

Ανώνυμος είπε...

Έχεις άποψη και για τον αρχηγό? Από τον 1ο έως τον 4ο? Πρόσεχε γιατί σε λίγο θα βγάζεις και 11-αδα σαν τους ραδιοφωνικούς.

vissini coursaros είπε...

ούτε 11αδα θα βγάζω ούτε το παίζω ειδήμονας, προπονητής ή δε ξέρω εγώ τι άλλο, έγραψα τα θέλω μου με το δικό μου σκεπτικό, άλλοι αποφασίζουν, αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα κρίνω.